Προσαρμογή Προτιμήσεων Συναίνεσης

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας βοηθήσουμε να πλοηγηθείτε αποτελεσματικά και να εκτελέσετε ορισμένες ενέργειες. Θα βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με όλα τα cookies κάτω από κάθε κατηγορία συναίνεσης παρακάτω.

Τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως «Απαραίτητα» αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας, καθώς είναι αναγκαία για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών του ιστότοπου.... 

Πάντα Ενεργά

Τα απαραίτητα cookies είναι ζωτικής σημασίας για τις βασικές λειτουργίες του ιστότοπου, ο οποίος δεν θα λειτουργεί με τον προβλεπόμενο τρόπο χωρίς αυτά.Τα cookies αυτά δεν αποθηκεύουν δεδομένα προσωπικής ταυτοποίησης.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα λειτουργικά cookies βοηθούν στην εκτέλεση ορισμένων λειτουργιών, όπως η κοινή χρήση του περιεχομένου του ιστότοπου σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, η συλλογή σχολίων και άλλες λειτουργίες τρίτων.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα αναλυτικά cookies χρησιμοποιούνται για να κατανοήσουμε πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τον ιστότοπο. Αυτά τα cookies παρέχουν πληροφορίες σχετικά με μετρήσεις, όπως ο αριθμός των επισκεπτών, το ποσοστό εγκατάλειψης, η πηγή επισκεψιμότητας κ.λπ.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα cookies απόδοσης χρησιμοποιούνται για την κατανόηση και την ανάλυση των βασικών δεικτών απόδοσης του ιστότοπου, οι οποίοι βοηθούν στην παροχή μιας καλύτερης εμπειρίας χρήστη για τους επισκέπτες.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα cookies διαφήμισης χρησιμοποιούνται για να δώσουν στους επισκέπτες προσαρμοσμένες διαφημίσεις βάσει των σελίδων που έχουν επισκεφτεί και να αναλύσουν την αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής καμπάνιας.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Αρχιτέκτων

ΣΤ:. Πυθαγόρας

(Αθήνα 1896 – 1952)

 

Σπούδασε στη Σχολή Καλών Τεχνών Αθηνών. Μετά συνέχισε τις σπουδές του στο Παρίσι και αποφοίτησε από τη Σχολή Αρχιτεκτόνων (1920). Ο προικισμένος νέος αρχιτέκτων του μεσοπολέμου είχε την ευτυχία να γνωριστεί με μεγάλες προσωπικότητες της εποχής εκείνης, όπως ο Raymond Duncan, o Δημ. Μητρόπουλος, ο Άγγελος Σικελιανός και να συνεργαστεί με τον τελευταίο στις Δελφικές Εορτές όπου κατασκεύασε τα σκηνικά το 1930. Επίσης σχεδίασε και κατασκεύασε αντίγραφα αρχαίων μουσικών οργάνων. Επαγγελματικά συνδέεται με άλλους νέους αρχιτέκτονες (Ν. Μητσάκης, Δημ. Πικιώνης, Αγγ. Σιάγας, N. Tζελέπης κ.α) οι οποίοι προβάλουν ένα πιο μοντέρνο ύφος. Τα κτίρια πρέπει να είναι λειτουργικά, απλά, στέρεα και φωτεινά. Το Γερμανικό ύφος του Bauhaus είναι παρών στις κατασκευές του Κοντολέοντος. Τα σπίτια που είχε κατασκευάσει είναι μεγάλης αρχιτεκτονικής αξίας, Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης, της Κ. Πράτσικα, οικία της οδού Λαμψάκου & Βας. Σοφίας, κ.α. Εκτός της αρχιτεκτονικής δημιουργίας ο Κοντολέων μελέτησε και διαμόρφωσε τον λόφο του Λυκαβηττού και Φιλοπάππου. Υπήρξε πρόεδρος του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων και διοργάνωσε την 1η αρχιτεκτονική έκθεση. Άφησε μία σειρά από ζωγραφικά έργα με κάρβουνο.